|
Ocena predmeta ORGANIZACIJE PROIZVODNJE |
Q1.1 Ocena predmeta |
SQ1.1.1 Ocena predmeta: Sadržaj predmeta je savremen i prati trendove u svetu |
Top | Next |
SQ1.1.2 Ocena predmeta: Materijal iz predmeta mi je dostupan i mogu lako da ga preuzmem |
Top | Back | Next |
SQ1.1.3 Ocena predmeta: Predmet mi je ukazao da je poboljšanje procesa jedan od osnovnih zadataka inženjera |
Top | Back | Next | |
Q1.2 Ocena procesa predevanja |
SQ1.2.1 Ocena procesa predevanja: Proces obrazovanja iz predmeta dobro je urađen |
Top | Back | Next | |
SQ1.2.2 Ocena procesa predevanja: Klasična kontrola znanja kroz završene ispite ne garantuje dobijanje dobrih rezultata |
Top | Back | Next |
SQ1.2.3 Ocena procesa predevanja: Polaganje ispita preko projekta koji se rade u timskom radu predstavlja pravi put za kreativan pristup i oslobađanje potencijala studenata |
Top | Back | Next |
SQ1.2.4 Ocena procesa predevanja: Korišćenje Interneta za smeštaj materijala iz predmeta, urađenih projekata i komunikaciju je prava stvar |
Top | Back | Next |
SQ1.2.5 Ocena procesa predevanja: Korišćenje metoda i alata kroz softver za izradu projekata značajno pomažu skraćivanju trajanja procesa i povećavaju kvalitet projekata |
Top | Back | Next | |
Q1.3 Znanja iz prethodnih godina |
SQ1.3.2 Znanja iz prethodnih godina: Smatram da je potrebna značajna promena nastavnog plana i programa iz predmeta |
Top | Back | Next |
SQ1.3.1 Znanja iz prethodnih godina: Znanje stečeno na predmetima u prethodnim godinama nije mi bilo dovoljno da pratim ovaj predmet |
Top | Back | Next | | |
Q1.4 Predavanja |
SQ1.4.1 Predavanja: Prisustvo na predavanjima mi je koristilo |
Top | Back | Next | |
SQ1.4.2 Predavanja: Na predavanjima mi je bilo zanimljivo |
Top | Back | Next |
SQ1.4.3 Predavanja: Kontrola prisustva na predavanjima je potrebna |
Top | Back | Next | |
Q1.5 odnos prema predmetu i profesoru |
SQ1.5.1 odnos prema predmetu i profesoru: Ne osećam strah prema predmetu |
Top | Back | Next | |
SQ1.5.2 odnos prema predmetu i profesoru: Komunikacija sa profesorom je otvorena i sa uvažavanjem |
Top | Back | Next | |
Q1.6 Ocena timskog rada |
SQ1.6.1 Ocena timskog rada: Ponosan sam na rad u timu i na moj doprinos projektu |
Top | Back | Next | |
SQ1.6.2 Ocena timskog rada: Rado pričam o radu na projektu sa svojim kolegama sa i van fakulteta |
Top | Back | Next |
SQ1.6.3 Ocena timskog rada: Timski rad daje bolje rezultate u odnosu na rad pojedinca |
Top | Back | Next | |
Q1.7 ukupna ocena predmeta |
SQ1.7.1 ukupna ocena predmeta: Ukupno gledano ovaj predmet je bolji od drugih koje sam slušao na fakultetu |
Top | Back | |